Flawless Skin

RANGKAIAN PENCERAHAN WAJAH


Whitening Cleanser 100ml
RM32.00(WM) / RM35.00(EM)

Gel yang lembut pada kulit dengan campuran 'Milk Cleanser' dan 'Gel Cleanser' di dalam satu pembersih muka. Mengandungi agen pemutih dan bertindak memutih dan mengupas sel-sel kulit mati ketika wajah dicuci. bertindak mendalam untuk menanggalkan mekap tebal dan kotoran yang menyumbat liang roma dan menjadi punca jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Whitening Toner 100ml
RM34.00(WM) / RM37.00(EM)

Penyegar wajah yang mengandungi konsentrasi ekstrak vitamin C yang bertindak memutihkan wajah. Berkesan mengatasi masalah jeragat, parut jerawat dan ton wajah yang tidak sekata. Bertindak melembabkan kulit yang kering dan mengawal rembesan sebum yang menyebabkan wajah berminyak dan berjerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Concentrated Whitening Cream 15g
RM36.00(WM) / RM39.00(EM)

Krim malam konsentrasi yang khusus untuk mencerahkan wajah pada waktu malam. Mengatasi secara mendalam untuk memudarkan jeragat, wajah kusam selain menganjalkan wajah untuk lebih gebu dan muda. Hasilnya pengguna akan merasai kulit lebih licin dan tegang pada pagi hari. Ton kulit akan cerah secara berperingkat dari hari ke hari. Sapu secara tipis sahaja. 


DAPATKAN PEK PERMULAAN / TRIAL SET FLAWLESS SKIN
HANYA RM32.00(WM) / RM35.00(EM)

mengandungi :
1 x whitening Cleanser 30ml
1 x Whitening Toner 30ml
1 x Concentrated Whitening Cream 5ml